22 aylık. Emzirmeyi bıraktık ama uyku rutininde hala bir gelişme yok 10 kere kalkıyorum yine. Memeyi kes uyur dediler yok anacım uyumuyor. Ne yapcam bilmiyorum bugün 10. Gün ama değişen hiçbir şey yok. Neden uyumaz ki? Odası sıcak değil aç değil sıkıntısı yok. Böyle devam mı edecek ne kadar sürede sonuç alıcsm ben yaa