Kizlar 19 aylık bebeğim var ve hala ezmiriyorum doğumdan beri hiç adet olmadım bir kaç kere olacakmışim gibi hissettiğim zamanlar oldu ama olamadım sonuç olarak çevrem doktora gitmem gerektiğini söylüyor ama emzirdigim için olmadığımı düşünüyorum sizce gitmem gerekir mi doktora