Kızım kardeşini aşırı kıskanmaya başladı. Sürekli bir yeri ağrıyor,altına işiyor. Yemin ederim ki günüm hep kızıma ilgilenmekle geçiyor ama olmuyor. Eşim oyun terapistine götürme taraftarı olmuyor. Sana bilgi verecek falan diyor. Akşam üzere bir şey yapmaz sandım 2 sn ayrıldım sadece yanından yüzünü aşırı derece ısırdı. Elim kolum bağlı kaldım. İstanbulda oturup yarım gün kreşe veren vsr mı