Audrey_ roborock markasından şaşmayın derim bence en iyisi çok yüksek fiyatlısı da var düşüğü de var ben roborock q7 max kullanıcısıyım çok çok memnunum şuan sizin yerinizde olsam roborock q8 max olanını alırdım. Yüksek fiyatlılara gerek yok hepsi aynı görevi görüyor en düşük fiyatlısı bile. Hem dyson hem robot süpürge kullanan biri olarak robot süpürgenin yeri farklı işiniz var ev süpürmeye vaktiniz yok evdsm çıkmanız lazım geldiniz evi temiz bulmak istiyosanız tek tuşla telefondan dışarda olsanız bile süpürebiliyosunuz. Bir de az eşya ve robot süpürge evinize uygunsa eşya yükseklikleri vs altlarına girme olayı mükemmel hergün mutlaka açarım süpürür dysonu haftada max 2 kere kullanıyorum diyebilirim. Robot her eve lazım