Merhabalar arkadaşlar beneğimin iki yanagındada egzama önxe tek taraflıydı cildiyete gittik verdigi krem iyi geldi dedik ama 20 gün sonra falan tekrarladı ve diger yanagındada çıktı sanırım şimdide gözlernib altında çıkıyo internetten edindigim bilgilerde alerjiden kaynaklıda olabilir diyo o yüzden istanbul avrupa yakasında devlet özel farketmez alerji testi yaptıriyim diyorum bileniniz varmı yada bu tarz bir rahatsızlıgı olanınız yardımlarınızı bekliyorum