mineeakks ben kesinlikle çocuğumu bırakamıyorum, şu an 18 aylık oldu çok şükür ücretsiz izindeyim, öyle bi hakkım olmasa ve maddi yönden idare edilebilecek bi durumdaysanız bence çocuğunuzu büyütün. En doğru zamanda da işinize dönersiniz. Oğlum 5.5 aylıkken işe başladım kv ve annem dönüşümlü baktılar ancak 1 aydır izne ayrıldım, 9 ay sonra tekrar işe dönmek zorundayım ancak kreşe bile bırakmak istemiyorum. Şu an oğlumla mutluyuz ancak mecburen ben de işe başladığımda kreş yaşı bile tutmuyor olsa da bırakmak zorunda kalacağım🤦🏻♀️tamamen sizin vicdanınız ve maddi imkanlarla alakalı bi durum.