gunes7272 Kızlar bugün sleepy 5 numarasını aldım da 5 numara külot bez şeklinde mi oluyor hepsi yoksa normal bez de var mı? Hiç okumadan aldım eve geldiğimde külot bez şeklindeydi şaşırdım baya ve beğenemedim açıkcası
gunes7272 mystery1903 bende sleepy kullanıyorum dikkat etmeden almışım ya bi dahakine normal alırım artık
gunes7272 beyzzsenturkk_ evet ben dikkat etmeden almışım ya paketi de açtım bi an önce bitireyim bari 😅
benimoglumukurtarinesraa gunes7272 külot bez çok rahat bir şey neden beğenmediniz. Benim oğlum cırtlı bez taktirmiyor o bile rahatinj biliyor 😄
gunes7272 benimoglumukurtarinesraa ya bilemedim ki afedersin büyük tuvaletini yaparsa nasıl yapıcam zor olucak gibi diğeri daha rahat bence 😂
benimoglumukurtarinesraa gunes7272 küçük büyük ne fark eder sen nasıl kullanilcagini çozememişsin bence..kenarlardan yirtiliyor o şekilde çıkartıp dürüyosun arkadaki bantla tutturuyosun hepsi bu
gunes7272 benimoglumukurtarinesraa ya öyle mi evet demek ben çözememişim hahaha bi yarın tekrardan bakayım teşekkür ederim🙏🏻♥️