Merhaba arkadaslar kızım 3.5 yasında memeden keseli nerdeyse 1.5 sene oldu ama ara ara göğsümde cok ağrı oluyo bi sertlik doluluk var sanki az önce farkettm sıktım iki göğsümdende süt geliyo ve ağrım oluyo ne yapmam lazm beni rahatsz ediyo ağrıyo acı acı kesilmis olması gerekmezmydi nasl hala geliyo ne yapmam lazım sizce😢