medker Bebeğim 11 aylık olacak üst dişleri çıkıyor ve bu süreçte nerdeyse hiç birleyen yediremiyorum bu süreç geçici mi? Yemek seçmiyordu artık seçmeye başladı ne yapabilirim?
cokbilmismom medker ya benimkininde üst disler acayip kaşınıyor yemek yemesi azaldı falan 10ay 20 günlük
bebeklihayatt137_ medker 11 aylık kızımı anlattın normalde cok istahli bir bebekti ama simdi 1 2 kasiktan sonra yemiyo hatta onu bile tükürüyo insallah gecici bi suredir bu
ikrakuss medker cokbilmismom buseteacher bebeklihayatt137_ 13 aydan selammmm 🤷🏻♀️ maalesef bizde 10-11 aylık dönemde üst dişleri çıkarırken bu sekildeydik ama dişler çıktıktan sonra eski düzene dönüyor şükür sadece bir yaştan sonra artık büyüdüğü için sanırım normal yemek düzeninden bir öğün azalma oldu . O yememe döneminde ise ben mama sandalyesinin altına birşey serip bütün yemekleri onun eline verdim o şekilde bir hevesle az da yiyorlar
buseteacher Benim kızım da 11 aylık 3 gündür en sevdiği şeyi bile yemek istemiyor ağzını açmıyor asla🤷🏼♀️ bu dönemlerde olan bir şey mi acaba umarım geçicidir🙏🏻
buseteacher cokbilmismom medker bebeklihayatt137_ Bu süreçte emzirmeyi arttırıyor musunuz yemediği için? Yoksa yemesi için bekliyor musunuz aç olunca içim rahat etmiyor ama süte de güvenip yememeyi alışkanlık haline getirmesinden korkuyorum.
cokbilmismom ikrakuss aynen ben böyle yapıyorum suan eline veriyorum bide kenardan kenardan kendim ağzına veriyorum böyle birazda olsa yiyor
ikrakuss cokbilmismom evet bende hep öyle yaptım, şuan da da diş çıkarıyor ve aynı zamanda boğaz enf var yine o şekilde birazda olsa yiyor 🤦🏻♀️
cokbilmismom buseteacher benim ki memeyide çok istedigi söylenemez yani artıramıyorum o yüzden uyanınca ve uykuma geçerken emiyor
medker buseteacher ben arttırıyorum açıkçası. Çünkü diş çıkarırken onun içinde emmek iyi gelir diye düşünüyorum
ikrakuss medker evet bizde üst dişler de ateş oldu maalesef ve üst dişlerini bir gün arayla patlattı benim kızım o yüzden baya zor olmuştu bizim için 🤦🏻♀️