Kızlar merhaba 🌸
Kızım 3.5 yaşında oğlum 1 aylık sanki kendim hiç bir zaman 2 çocuğa bakamayacakmışım yetemeyecekmişim gibi hissediyorum sanki kızım gözümde bir anda büyüdü ve yeterince onunla ilgilenemediğim için suçluluk hissediyorum 2 çocuklu olduğumu ne zaman idrak edicem diye merak ediyorum algılarım kapalı sanki unutkanlık çok fazla garip bir duygu ruh hali içerisindeyim 🫣
Birde isim yanlış yazılmış onu nasıl düzeltebilirim