ymswkaske Sizler hangi yönetimi tercih ettiniz 3. Bebeğim oldu ve daha çocuk düşünmüyorum yaşım küçük olduğu için tüplerimi bağlatmakta istemiyorum lütfen deneyimli olanlar bilgi verebilir mi