sadecesenmelek 19 günlük oğlum 20.30 dan beri uyumuyor ağlıyor sürekli kucağımda olmak istiyor emzirdim, mama yaptm, gazını çıkardım biraz önce de kaka yaptı hala uyumuyor ne istiyor ben anlamadım dün akşamda aynı böyleydi 🙁
Merve-milan sadecesenmelek Acaba kolik bi bebek mi gazı vardır illa ki .Gaz sorunh icin damla kullanabilirsiniz
sadecesenmelek Merve-milan gaz için sap simplex kullanıyorum günde 3 kez 10ar damla ama maalesef uyku sorunu çözemedik 19 gün az bir süre de olsa nasıl başlarsa öyle gidiyor 😞
Merve-milan sadecesenmelek Evet bende onu kullanmıstım oglumda.2 gündğr böyle diye her zaman böyle olmaz rahat olun.Daha kücük bi de.Bıl bol gazını cıkardıgınızdan emin olun .Düzelir
sadecesenmelek Merve-milan inşallah düzelir ya da ben uyutmayı beceremiyorum bu kdr saat uykusuz kalması normal değil çünkü 🙁
Merve-milan sadecesenmelek Bendrn size bi anne tavsiyesi.4 aylıktan sonra cocugunuza bi uyku rutini olusturup desteksiz uyutmayu öğretin.Oglum 21 aylık sabaha kadar kac defa uyanıyor sayamıyorum bile.Sonrasında alıskanlkk oluyor bu durumlar
sadecesenmelek Merve-milan desteksız uyutmak nasıl oluyor acaba şuan çok zor gbi ilk oğlum tam 5 sene uyumadı gece sürekli uyanır tekrar geri dalamazdı şuan 6 yaşında 1 senedir uyuyor onda da gece bazen kalkıyor geri yatıyor tam düzelmiş değil 😒 uykusuzluk çok kötü inşallah bu oğlum uykuyu sever belki de şuan gaz sancısı zorluyor onu kendımı öyle tesellı etmek istiyorum 😌