Başlıkta da belirttiğim gibi Reglim 7 gün gecikti 1 kaset test 2 tane de erken gebelik testi yaptım 3ündede çıkmadı bu ay ınfluanza hastalığına yakalandım ağrı kesici antibiyotik çok kullandım acaba gecikmesine engel mi benim gibi durum yaşayan var mı acaba ???