Kızım bebekliğinden beri erkekleri yabancılıyordu biraz büyüyünce bırakır diyordum neredeyse 3 yaşına gelcek hala bayanları değil ama erkekleri yabancılıypr korkuyor ağlıyor susturmak hak getire he ne zaman o ortamdan çıksak susuyor. Bugün kaynana iftara gittik .akrabalar vardı Feyza görür görmez ağlamaya başladı ayrı ayrı odalarda yemek yedik hiç erkeklerin olduğu odaya gitmedi . Dayımlardan da ağlıyor eniştemler. Kimsenin evine rahat rahat gidemiyorum aglıcsk diye ne zaman düzslir napmam lazım ya