oznrrr ben de bilmiyorum, korkuyorum da.. 3-5 yaşına gelip hâlâ aynı olanlar da varmış :( benim kızım da doğduğundan beri iştahsız, ne meme istedi ne mama ne de ek gıda.. aşırı yoruldum ben de, her gün ağlıyorum artık:( şu mübarek günlerin yüzü suyu hürmetine açılsa iştahları.. Benimkinin kan değerlerinde demiri düşük çıktı ve kansızlık çıktı biraz da, ilaç kullanıyoruz 10 gündür ama o ilaça başladığımızdan beri de sevdiği şeyleri bile yemez oldu, midesi bulanıyor onu içince. Biz demir ilacı alınca bulanıyoruz ya onun gibi. Yani şaştım kaldım. Zorlamayım diyorum ama zorlamasam da değerleri yükselmeyecek. Zorlayınca da iyice yemez oldu. Artık çorbaların içindeki ekmeleri şehriyeleri bile yemiyor ağzında tutup tutup tükürüyor. Bitik durumdayız biz de sizin gibi