Mombaby12 Bu ilacı çocuğunuzda kullandığınızda uyku yaptı mı? 4 gündür kullanıyoruz ve bebeğim sürekli uyku modunda kullanım kılavuzunda yan etki olarak gözükmüyor var mı bu şekilde yaşayan
esranr98 Mombaby12 merhaba bende kullandım iki gün önce şimdi oğlumun gözünde kızarıklık oldu sizdede oldumu
maitea Ben kullandım gecen sene 6 aylık fslandı ama uyku yapmadı. Hastalık haldiz bırakıyor ve calpol vs de veriyorsanız onlar yappıyordur
Mombaby12 Bende öyle düşünüyordum ki bebeğimin kendini kaldırmaya çalışırken bile sersemlikten doğrulamayıp olduğu gibi uykuya devam etmesini görene kadar 🙆♀️ yani doğduğundan beri ilk defa bu kadar uyuduğuna şahit oldum diyebilirim