Elif343 Merhaba kızlar Dikey şarzlı süpürge almak istiyorum ama dyson markanın ağır olduğunu söylüyolar. Çekim gücü ve kalitesi iyi olup hafif olan marka önerir misiniz
Demett_k Elif343 Dyson dışınd başka marka alan arkadaşlarım oldu. Ama memnun değiller. Ben Dyson V10 kullnıyorum çooook memnunum. Bence Dyson araştırın derim. Gerçekten bu şarjlı süpürge de Dyson çok iyi
aysenurdagli Elif343 diğer markalara boşuna para vermeyin bence ya dyson alın yada hic almayın kıyas bile olamaz diğer süpürgelerle dyson ben v10 kullanıyorum annemede aldık muhteşemmm her kadına nasip olsun inşallah ❤️
ipekkkk1412 Dikey istiyorsan dysondan şaşma. Ağır falan da değil ya daha önce alt modelini kullanıp üst modellerinden alırsan eğer ağır gelebiliyormuş ama ilk defa kullanıcaksan ağır gelmez. Bende geçen gen5 aldım çok memnunum.
Tubor Merhabalar daha dun karaca vantuz aldim , arkadasimda gormustum gayet memnundu bende bugun actim cekimi falanda cok iyi
cokbilmismom Elif343 dyson kullanıyorum hiç öyle abartıldığı kadar bir agirligi yok başta banada öyle gelmişti ama şimdi elim kolum. Çekim gücü çok çok iyi
annesininlokumu5 Samsung aldım çok hafif bu yüzden tercih ettim asla kolu yormuyor ama şarjı çabuk bitiyor heralde bütün şarjlı süpürgelerde şarj sorunu oluyordur
aybukesimsek Elif343 tefal x force flex 13.60 harika bir süpürge hem hafif hem çekimi harika silme işlemi de yapıyor vileda ucu done done siliyor içine su ve istediğin yüzey temizleyici koyabiliyorsunuz
PoyrazEsra Elif343 Tefal aldım 1 ay önce aşırı memnunum iyiki almışım 6 milyardi fiyatı trendyolda aldım Media markin sayfasında canım çok memnunum
meloskoduru Elif343 daha önce dyson kullandım ama bozuldu yani şöyle şarjı 5 dk bile gitmiyordu o yüzden tekrar dyson almak istemedim philips aqua plus aldım 1 aydır kullanıyorum çok güzel silip süpürme başlıkları var çok memnunum elimden düşmüyor tavsiye ederim 👌🏻