Merhaba anneler duzensiz bi şekilde sagım yaptım hep az da olsa cıkanı bebeğime vermiştim artık çok azaldıgı için bırakmıştım. 2 haftadır falan hiç sagmadım ama 2 gündür sol kolum asırı agrıyor sıkısma var gibi gogus damarlarım asırı belirginlesmis (digerinde hiç emmedi damar varla yok arası) kolum asırı agrıyor kaldıramıcak derecede acaba sagımı bıraktığım için olabilir mi bi alakası olabilirmi ya yasayan oldumu hiç??