gul1616 su içmesi güzel ama belki çok içtiği için o şişiriyordur o yüzden yemiyor olabilir çorba tarhanayı çok seviyor bebekler ben içine şehriye atıyorum öyle de besleyici oluyor,ama inatlaşma bizde de var ağzını açıp ilk lokmayı yedirene kadar canım çıkıyor 😄ben tv açmıyorum bazen görüntülü konuşuyoruz dede,ananeyle vs bazen de kitap gösteriyorum renkli olduğu için ilgisini çekiyor .