Usnac1995 Sadece benim gönlüm olsun diye 5 dk yapardı böyle boyama tarzı şeyleri.😂 Ne etkinlik kitapları aldım, o kitapları ne şekillere girerek okudum.Oyun grubu 45-60 dk arası. Her etkilik planlı ve yetişmek zorunda. Kreşte geniş bir zamana yayılıyor. Zaten ilk günler hayyydi çocuklar etkinlik demediler hiç. Önce öğretmeni alışmasına müsaade etti. Her gün süre arttırarak gitti. Yaz okulunun da büyük etkisiyle hep oyun oynayarak geçti. Yazı biz alışma süreci olarak kullandık. O sürede de zaten okula resmen bayıldı. Güz döneminde de artık okula da öğretmenine de baya alıştığı için etkinlikleri severek yaptığını görüyorum. Her gün bana yaptığı şeyleri süüüürrrpriiiiz diye gösterip odasına asmak istiyor. Zaten kreş orası, inanın ne çocuklar geliyor. İşleri çocuk olduğu için hangisine nasıl yaklaşmak gerektiğini biliyorlar. Oyun grubu öyle değil, en azından benim gittiklerim değildi. Hebele hübele hadi şunu yapalım şimdi sıra bunda hadi dans bitti… Hiç korkmayın, ikisi tamamen farklı yerlermiş birbirinden ☺️