birkizbiranneblog Kızım dün öğlen saatlerinde 6. Ay aşısı oldu gece huysuzluk vardı ama sabah iyiydi az önce ağlayarak uyandı çok sıcak her yeri 37.7 ateş ve huysuzlık dalamıyor uykuya normal mi kızlas
helinky birkizbiranneblog bizde dün 6. Ay aşımızı olduk çok bi ateşimiz olmadı ama ebe ateş olabileceğini bunun normal olacağını söyledi 38i geçmediği süredece calpol falan verme bağışıklığını düşürürsün dedi
birkizbiranneblog helinky haklısın canım vermemek lazım ama aynı zamanda diş çıkartıyor hıçkıra hıçkırıka ağlıyor ağrısı çok vermek durumunda kaldım