serife_krtkn Kızlar bnm oğlum 4 aylıkken falan bronşit oldu ve şimdi ne zmn hasta olsa hemen bronşit artıyor tıkanıyor nefesi falan ablasında böyle olmadı hiç buhar makinemiz var sürekli buhar veriyorum ne zmn böyle olsa şimdi bu aralar da öyle 2 3 gün önce kotuydu doktora götürdüm antibiyotik falan yazdı ve buhara devam sorum şu bebek vicks sürüyorum goguslerine sırtına ayak altlarinada sarımsak zeytinyağı karışımı yaptık sürdüm faydası olur mu bunların bronşite
mommy_0920 serife_krtkn valla kimse yazmamış bu sosyal mecranin bu huyundan nefret ediyorum kaynana postu ac abla herkes yazar ya
merve034 serife_krtkn ben tam bilmiyorum ama geçenlerde bir postta biri şey yazmıştı hergun serum fizyolojik ile temizlik yapmak önemliymiş. Ayrıca onu yaparken kafes yöntemi ile bebeği elinizde ters çevirerek sırtına vurdukça temizleme oluyormuş. Birde bebeğin solunumunu soğuk hava soğuk buhar açıyormuş. Buzluktan gelen soğuk buhar gibi
pimpiriklianne43 serife_krtkn benim kızım 12 yaşında bebeklik döneminde sürekli bronşit oluyordu antibiyotik kullaniyorduk ozaman ki doktorumuz çok sık hasta olduğu için koruyucu bir toz vermişti 1 yıl kullanmistik sonra olmamıştı şimdi veriliyormu bilmiyorum ama bize çok faydası olmustu
serife_krtkn mommy_0920 bronşit hep böyle devam eder artk diyolar büyüyunceye kadar hasta olcak diye korkuyorum zor oluyor bronşit bu arada belirtmemisim oğlum şu an 11 aylık oldu
sareceymer serife_krtkn mrh çok geçmiş olsun açıkçası korkutmak istemem ama büyük kızım üç aylıkken olmuştu ve inanın her ay her ay hastaydı artık malesef çok zor geçti taaaki ,4 5 yaşlarına kadar çok Zor bir durum gerçekten tam toparlanmadan diğer hastalık başlardı Rabbim şifa versin inşallah sizinki öyle olmaz
serife_krtkn merve034 evet cnm burun temizigu yapıyorum ama çok ağlıyor birde buhar veriyorum makinamiz var
serife_krtkn sareceymer evet cnm bizde oyle oluyor eşim de diyor neden hep sürekli hasta oluyor diye en ufak hasta olsalar hemen bronsite çeviriyor yapcak bsy yok napcaz
albatross Merhaba benim kızım 6 aylıkken oldu. Serum fizyolojiği buhar makinesiyle verip sonra sırtına vuruyorduk günde 4 kere demişti doktor. Bir de burnunu aspiratörle açtım sürekli o süreçte. Antibiyotik kullanmak zorunda da kaldık tüm bunlarla geçti şükür . Çok geçmiş olsun
seniyirimmisdafaa albatross merhaba bu bronşit surekli tekrarlayan bisemi merak ettigim icin soruyorum başka oldumu bebeginiz bronsit
aden_26 albatross benimde bebeğim 6 aylık ve bugün bronşit teşhisi konuldu. Çok üzgünüm Yatış verecekti ama evde kontrol yaparız dedik vermedi Ne kadar sürede geçmişti sizin, tekrarladı mi daha sonra..nelere dikkat ettiniz :(
sareceymer serife_krtkn hatta bir süre sonra alerji tozu veriyorlar işe yarıyor biraz burun yıkamayı ihmal etmeyin ve en önemlisi terlememesine dikkat edin
KubraKaranKaya serife_krtkn çocuk enfeksiyon hastalıkları profesörü bana geçen hafta takviyeler probiyotik falan hepsi yasak dedi. Ökaürük şurubu yasak dedi. Bol ıhlamur içsin. Limonlu su içsin ve su bol içsin dedi. Zaten antibiyotik ve havaya devam ettik şuan iyi. Ev yoğurdu sık sık yedirdim probiyotik olsun diye. Sık sık solunum yolundan hastalandığı için alerji bölümüne gönderecek. Pazartesi kontrolüm var bakalım ne diyecek
PeraSeval KubraKaranKaya biz bu süreçten geçtik alerji doktorlarına da götürdük ama keşke götürmeseydik çok pişmanım
KubraKaranKaya serife_krtkn ha birde grip aşısı vurdursaydınız keşke dedi. Bu sene geçti artık seneye vurdurcam
PeraSeval KubraKaranKaya lütfen ama lütfen vurdurmayın küçücük çocuğa grip aşısı yüklemeyin onun hastalığa da ihtiyacı var bağışıklık kazanması için.
PeraSeval Merhaba benim kızım da 2 aylıkken bronşite yakalanmıştı 1 buçuk yaşına kadar her ay hastalandı şuan 2 buçuk yaşında yaklaşık bir yıldır maşallah bronşit olmadı ama bize doktorumuz 3 yaşında geçecek dedi. Bronşit çok farklı birşey ve inanın çok zor 1 buçuk yıl neler çektim hastaneye yatışlar falan. İnsallah kalıcı olmaz geçer rabbim şifa versin. Burun temizliği de yapsanız inanın bir süre çektiriyor ve alışıyorsunuz bu sürece
KubraKaranKaya PeraSeval biz 2 ayda 3 kere zatüre olduk 1 hafta hastanede yattık. Ağır atlatıyor o yüzden vurdurmak istiyorum. Kreşede gidiyor tabi
Ebru__ İnstagramda hastlalanmayancocuk sayfasında, sarımsak kürü var haftada bir yapıyorum hastalık belirtisi olunca hergün veriyorum yerli sarımsak küçücük doğrayıp yoğurtla da karistirabilirsiniz bağışıklığa çok iyi geliyor