Kafayı yiyeceğim gerçekten 1 aylık olduğundan beri 1 saate yakın memede duran bebek redde başladı hiçbir sebepte yok ortada acaba süt mü yok dedim sağınca ortalama 80 90 ml geliyor iki saatte bir emdiğinde daha fazlasını da alıyordur ama neden redde başladı gittikçe de şiddetleniyor düzelir mi bu durum 😭