Limonerik Kızlar çok mutsuz hissediyorum bu şekilde eski fotoğraflara baktıkça önceki halimi özlüyorum istediğimi giyebilmek istiyorum lütfen akıl verin ya 😔
denizalismom Limonerik ekmeği ve hamur işini kesip . Bol su , yeşillik , et , tavuk ve balık gibi sağlıklı besinler tüketin . Ve günlük hareket yapmanız gerekiyor. Ben 1,5 aydır diyetteyim 7 kilo verdim .
Asosss Limonerik bebeğim 6.5 aylık olduktan sonra diyete başladım emzirirken diyet yapmak çok sorun değil bence. Kaliteli protein sebze ve en önemlisi su içmek sütünü azaltmaz. Tabi benim bebeğim ek gıda alıyor anne sütü hala devam aynı şekilde kilosunda düşüş olmadı aynı düzeyde artıyor demek ki sütüm azalmamış. Önemli olan su su su. Şuan 7.5 aylık ve oruç tutuyorum ama 3 litre suyumu içiyorum yediklerime dikkat ediyorum abur cubur tüketmiyorum. Tabi bu bir öneri değil kendi tecrübemi anlattığım sadece
Ayserose Her emziren zayıflamıyor ki bünyeyle alakalı bence. Ben emzirirken 1 ayda eski kiloma döndüm 14 kg almıştım. Arkadaşım da aynı civarlarda aldı ama onda kaldı kilo her bünye aynı değil
Limonerik Ayserose evet bende onu soruyorum işte nasıl zayıflayacağım emzirirken diyet nasıl yapılır bilmiyorum
Limonerik Asosss her gün nasıl et tavuk balık yiyeceğim protein için peki illa şart mı her gün bunlardan birini yemek
Asosss Limonerik yoo her gün protein değil ben evde ne yaparsam ondan az yiyorum mesela pilav makarna olursa yanına mutlaka sulu bir yemek yapıyoruz o yemekten yiyorum pilav makarna ekmek yemiyorum veya cok cok az yiyorum 1 kaşık gibi yoksa öyle kendime ayrı eşime ayrı galan yapmaya güç yetmez😀 hele benim eşim gibi çok yemek seçen biri varsa😀😀
denizalismom Limonerik kalın giyinebilirsiniz. Ben çalıştığım için akşamları çıkıyorum. Siz çalışmıyorsanız gündüz de çıkabilirsiniz.
Limonerik Asosss haklısınız çok teşekkür ederim porsiyon azaltacağım su tüketimi minumum 3 litre içmeye çalışıyorum zaten
Asosss Limonerik ben hep diyete başladım başladım devam edemedim kararlı olmakta fayda var ilk başta hiç tartıda fark etmeyebilir ama sonradan gidiyor kararlı olun inş istediğiniz kiloya ulaşırsınız
aselkivanc 7 den sonra yemek yemeyi bırakıp . Tatlıyı hayatımdan çıkardım. Doğum kilomun altına indim. Ama bu tamamen bünye meselesi. İlk kızımda da emzirirken kilo vermiştim emzirmeyi bırakınca almıştım. Önemli olan sağlıklı olmak. Kilo alınır verilir. Her halimiz çok güzel. Sonuçta 9 ay bebek taşıdık vücudumuzda. Mucizevi bir yolculuğun kalıntıları bunlar. Her şey zamanla istediğimize evrilir üzülmeyin lütfen ❤️