herseySeninleguzel11 o kadar uğraştım ki dün akşam yattığımda bacak sırt ağrısından uyuyamadım. Eşim Beygay krem sürdü ağrı kesici aldım zor gücele uyumuşum 🥺 ve giderken dedi ki arkadaşım, tarife baktıktan sonra herkes yapar zaten. Uğraşmam onun gözüne hiç görünmemiş , hala çok üzülüyorum 😭 misafir yemek takımlarımı çıkardım. Ona da laf attı gitti 🥺
İçli köfte yaptım yarısını kızarttım yarısını haşladım. Haydari ,acılı ezme, mevsim salatası, soğuk baklava yaptım. Gerçekten çok yoruldum hazır almadım kendim yaptım. Ama aklımda tutmayıp malzeme listesine baktığım için gözüne gözükmedi emeğim😔 kendi kurabiye yapmış getirmiş, ne zahmet ettin çok güzel olmuş dedim ama ben aynı cevabı alamadım. Çok üzgünüm ya kimse kimseyi böyle üzmesin lütfen 😔