2minnosannesi0 Kızlar yasayan var mı tedavi olan sol alt tarafta ağrım vardu iltihap var dedi fitil antibiyotik verdi 3 gün oldu idrarda cok pis koku var normal mi öncesinde akıntı vardı ama boyle rahatsız etmiyodu