[silindi] prenseskus normal annenin hormonlari bebege gectigi icin normal oldugunu soyluyor doktorlar.
1kuzuannesi prenseskus normal canım doktor kan bile gelebilir korkma demişti bana bende de sümük gibi akıntı gelmişti bir şey olmadı
aselkussum prenseskus normal canım benim kızımdada vardı annenin hormonlarndanmis geciyo bı sure sonra
Leylaa_ prenseskus evet olabiliyor ama . Kızımda yeni doğduğunda 3 4 günlükken. 1 hafta kanlı akıntı olmuştu doktor normal dedi . 1 aylıkken olabilir mi bilmiyorum doktorunuza sorun