eylulbebesi_ sanırım her bebekte olmuyor daha iri ve hızlı kilo alan bebeklerde oluyor yağlanma olduğu için bi de pipi yapısı gömükse oluyor. Olmaması için sünnet sonrası doktor bir uygulama gösteriyor. Sünnetten 1 hafta sonra her bez değişiminde Deriyi aşağı doğru çekiyosunuz. Bunu bir kaç kere tekrarladığınızda yapışma olmaz demişti ama ben yapmama rağmen maalesef yapıştı