ruya16 Kızlar oğlum 14 aylık 3 ayda bır hastalanıyo güzelde besleniyor ama çabuk hastalanıyo bıde anne sütü hiç içmedi sütüm gelmedi hep mama yedı yavrum ondan mı hadta sürekli bağışıklık düşük bı yerde gitmiyorum ama hep hasta