Merhaba arkadaşlar. Bebeğim 2 gün sonra tam 3 aylık olucak dünden beri ara sırada olsa canımı yakıcak şekilde meme ısırmaya başladı. Sabahki ısırması oyun yapıyodu belli ısırıp çekiyo sonra salıyo yüzüme bakıyo oyundur dedim sonra birkaç sefer daha yaptı ama bu sefer ağlayarak ısırmaya başladı Neyden olabilir zor sakinleştirdim valla. Diş çıkarmak için daha erken diye biliyorum. Bebeğinde bu durumu yaşayan var mı ?