feyzanuur iyi akşamlar herkese🌸 keçi sütü ve basmati pirinçten sütlaç yapcam ama nasıl tatlandırabilirim? oggun elma konsantresi var ama bozar mı tadını?
Deletedmom_216 feyzanuur bence bozmaz tadini ya. Tatlandırıcı niyetine kullaniliyo zaten. Kaldi ki ben tek tadina baktim onun tadi bile yoktu yogun sekerli biseydi sadece
Deletedmom_216 feyzanuur rica ederim be demek ☺️ bu arada kac aylik bebeginiz. Keci sutu kac aydan sonra veriliyo ki bende deniyim ona gore
feyzanuur Deletedmom_216 14 aylık ama yaşına girene kadar hiç vermedim ben ☺️ inek sütü de vermeyi düşünmüyorum muhtemelen keçi sütünden devam tabi içerse 😬