Denizinannesiii sağdıktan sonra dışarda 3 saat kalabilir, buzdolabından çıkardıktan sonra sıcak suyun içine koyup ısıt bebeğinin içebileceği sıcaklığa gelince dirseğinle kontrol edip öyle verebilirsin, daha küçük bebeğin uyanmıyosa da uyandırıp emzir. Göğüslerinin dolu kalmasına da izin verme çok sertleşmeden sağ, göğüste süt kalırsa enfeksiyon kapabilir mastit vs. olabilirsin Allah korusun . Geceleri daha çok süt birikir, uykuya yenik düşme yine sağ😌ben bi aptallık edip sağmamıştım mastit oldum sonradan aklım başıma geldi🤦🏽♀️ Başka sorun varsa sorabilirsin