sumyusa o aylarda ben de öyleydim bir süre sonra kilo artınca maalesef güç kuvvet yetmiyor zaten öyle uyutmaya, oturduğum yerden kafasını omzuma koydum sol koluma oturttum sağ elimle sırtına pış pış yaptım ve aşağı yukarı salladım böyle daha basit oluyordu sonra onu da bıraktım ayağımda salladım çünkü 13 kg