Merhaba kızlar bebeğim 7buçuk aylık bugüne kadar ek gıdayı öğün olarak değilde az az tadım gibi verdim arkasından mamasını verdim mama sayımızı hiç azaltmadım yani,şimdi ek gıda öğünlerini arttırdım kahvaltı,öğlen ve akşam olarak porsiyonlarını da arttırdım ama kafamı karıştıran şu ki mesela öğlen ek gıdasını yedikten sonra atıyorum kıymalı sebze yemeği yedirdim bugün bunu yedikten sonra mamasını vermeli miyim yoksa o öğünü ek gıda olarak kabul edip mamayı atlamam mı gerekiyor kafam çok karışık doyar mı doymaz mı acaba yanlış mı yapıyorm bilmiyorum