7 kilo kadar fazlam var . Daha önceleri 21 gün sıfır tatlı , gluten sıfır ,meyve sayılı şeklinde detoks yaptım 1.5 kilo kadar verdim 12. Gün geri aldım porsiyonlarımıda küçültmüştüm.
Ramazan ayının başında beri iftarda porsiyonlarımı baya küçülttüm ama sanırım yine 1 kilo dışında veremeyeceğim. Fikrinizi merak ediyorum