obirmucize Merhaba arkadaşlar oğlum 6 aylık biraz önce Banyo yaptırdım ve verem aşısı yaptırdığımız yer halâ iyilesmedi kanadı ilk defa böyle oldu endişe ettim başına gelen var mi
lunamarduk obirmucize bizim 3 ay geçmedi.. şimdi sadece kırmızılık var.. o çok değişik bi aşı .. benim kolumda izi yok ama eşimin annemin faln kim olduysa hepsinin kocaman aşı izi var..
_YanakReisinAnnesii obirmucize keselediniz mi duşta acaba o bölgeyi? Bize tamamen iyileşene kadar keseleme yapmayın o bölgeyi,iltihap gibi değişik bir görünüm vs alacak o da normal zamanla kabuk tutup atarak iyileşecek demişlerdi.
lazzz61 obirmucize korkmayın o aşı yeri biraz geç iyileşir aşının tuttuğu anlamına geliyor sadece kopartmayın kabuk tuttuğu zaman
likeli obirmucize verem aşı yerinde kabuk kan içinden sıvı akması olabilen şeyler diye biliyorum. 1 yaşına doğru düzeliyormuş sanırım. Benim kızımda hiç şişme yara falan olmadı ama doktoru yaparken olabileceğini söylemişti.
koruk lunamarduk merhaba sizin kolunuzda izi olmadıgına eminmisiniz acaba izi olursa ası tutmuş oluyormuş çünkü
obirmucize lunamarduk benim kolumda iz var hafif eşimin kolunda da var Oğlumun ise sürekli kabuk bağlayıp düşüyordu ama bugün kanadı anlayamadım ve tedirgin oldum
obirmucize _YanakReisinAnnesii ben banyo yaptirdigimda sıkıntı yaşamadım ama bu sefer kayınvalidem yaptırdı demekki ben görmeden kayınvalidem de farkına varamadi ovaladi