Recbeyer Kızlar ebebekte gördüm pofy marka bebek bezini kullanan var mı? Memnunmusunuz fiyatıda uygun geldi bana
char Recbeyer Merak edip almıştım. Taşma,pişik vs yapmadı.kokuyu dışarıya çok kötü veriyor. Sadece kaka değil, idrarda da böyle. Öncesinde hiç böyle bir sorun hiçbir bezde yaşamadım. O kadar ucuz da değil f/p : ⅖