Kızlar merhaba, kızım bugün 6 aylık oldu 15 gün önce aşı için dotkora gittiğimizde tartmıştı az kilo almış dedi bugün yine tartıldık 1 ayda toplam 280gr almış.her ay min 1 kg alıyordu birden geriledi.idrar ve kan verdik idrar temiz çıktı ama kalsiyum yüksekliği var 11.2 çıktı
D vitaminini keselim dedi başka bişey demedi
Ama korktum yani kilo da almayınca
Emmesi çişi çok iyi
Boyu falan da uzun baş çevresi de iyi gayet
Kilo problemi var sadece çok canım sıkıldı ya lütfen bilen başına gelen varsa anlatsın söylesin
Modum yerlerde gerçekten..