sevimbade Aslında 4. ayla beraber kilo alımı yavaşlıyor bu çok normal gene iyi bile almış hatta bebeğiniz. Benim kızımda 4. ay ve sonrasında hep az aldı belki 500 gör bile almamıştır ama hiç mama kullanmadık bu durum normal diye devam ettik anne sütünden. Şuan 17 aylık her zaman olması gereken aralıkta oldu kendisi