Yeni doğum yaptım 11 gün oluyor
Kızım 25 aylık doğduğundan beri devamlı olarak sosyaldik yani geziyorduk dışarı çıkıyorduk felan 8 aylıkken oyun gruplarına başladık gelişimi ve sosyalleşmesi için iyiydi ama şimdi bebekten dolayı ve desteğim olmadığı için dışarı çıkarıp gezdirecek kimse yok eşim 2 gün çıkardı bi daha da çıkarmadı o da yoruluyormuş felan..
Haliyle devamlı evdeyiz ve sıkılıyor tahammülüm azalıyor bağıran bir anne olmak istemiyorum ama durum böyle oluyor
İki bebekli anneler neler yapıyorsunuz? Nasıl dışarı çıkıyorsunuz
Bu arada bebek mikrop alır hastalanır diye de korkuyorum aslında bina da arkadaşları var kızımın ama korkudan onlarla da kapalı alanda görüştüremiyorum