13 günlük olduk hala aşırı bir uyku hali var bebeğimde.sarılık vs yok …acıkıyor ağlıyor memene geldiği anda uykuya dalıyor.uyandırabilene aşk olsun.neler yaptıysam banamısın demiyor.uyanıp emmiyor beslenmiyor diye kahroluyorum.sağıyorum bakıyorum sütümde var ama bebeğim uykudan gözünü açıp emiyor.2 saattir emziriyorum anlayamıyorum doyuyor mu doymuyor mu.emene kadar diğer beslenme saati geliyor.
Memeyi ağzından çıkarına deli gibi aranıp ağlıyor.şkrongayla veriyorum sütümü bazen uyanmayınca.ozaman daha iyş alıyor sütü.serçe parmağım yardımıyla tabi yoksa sade enjektörüde kabuletmiyor …psikolojim artık alt üst…bukadar uyku olabilir mi ? 😭 Çok çok çok yoruldum.sadece 2 kez kaka yapıyor günde.5 6 kez falanda küçük çiş.öyle istiyordum ki güzelce emzirmeyi 😔