Mira2363 çok geçmiş olsun çok üzüldüm.. ben de kendimi depresyonda gibi hissediyorum artık, hiçbir şeyden mutlu olamıyorum, her yemek vakti geldiğinde stres oluyorum. Yemiyor çünkü. O yemeyince benim de ne yiyesim geliyor ne bir şey yapasım. Çorbaları bile yediremiyorum artık çok üzülüyorum. Nolur siz de kafanıza çok takmamaya çalışın, büyüyünce illa ki yiyecekler ama biz anneler olarak tükeniyoruz, dert sahibi oluyoruz işte.. Allah yardımcımız olsun şu mübarek günlerde, kolaylıklar versin inşallah