Aysenuracar32 Bugün öğlen saat 12de 5 aylık bebeğimi sünnet ettirdik sargı bezi yasta yapışmış biz hareket ettirdikleri çok ağlıyor zeytinyağı denedik ama fayda etmedi bu konuda bilgisi olan varsa yardım edebilir mi?
Sblsrgnsn Aysenuracar32 bi bilgim yok canim bize doktor ertesi gunu cikarin demisti ilk gun hic dokunmadim ben ertesi gun ben cikarana kadar cisi islatmisti kendiliginden cekince cikti isterseniz bekleyin yarina kadar kendi sidigiyle islaninca gecer belki
rbndmrcn Aysenuracar32 o işlemi yaparken ömrümden 3 yil vermiştim galiba insan cok kötü oluyor canım biz bol bol vazelin sürmüştük bezin kenarlarına deriye değen yerlere biraz öyle çıkartmıştık sonra bıraktık olmadı sonra yağ sürdük zeytinyağ bol bol ama ve beklet bekletmezsen ise yaramaz 2 saat falan bekletmiştik yumuşamıştı öyle yavaş yavaş çektik eğer yumuşamazsa biraz daha beklet cok zorlama sonra kendiliğinden çıkıyor yumuşuyor giderek
Deletedmom115 Aysenuracar32 Hiç uğraşıp canını yakma ezcane de bi su var genelde hastanelerde kullanılıyor adını bilmiyorum tam ama anlatırsan hemen verirler o suyu sıkınca kendiliğinden çıkıyor.
Deletedmom115 Aysenuracar32 Ya inan tam hatırlamıyorum sorarsan zaten söylerler hatta bunun evde bile bulunması gerekiyor bence. Çok kolay çıkıyor çünkü.
Cihangr Aysenuracar32 yapışık yere doktorun sürün diye verdiği antibiyotik kremden. Birsürü sürdüm sargının heryerini krem yaptım bezledim altını diper değişmeye kendiliğinden çıkmıştı iki üç kez tekrarlayın hiç ellemeyin