Sezaryen olalı 44 gün oldu sezaryenden sonra çok fazla bir kanamam olmadı 10 gün kadar kanama oldu oda yoğun değildi sonra lekeye dönerek bitti 40 çıkmadan iki gün önce tekrar adet oldum bugün 7. günü ve 2 gündür çok yoğun bir şekilde kanama oluyo bunu yaşayan var mı eğer böyle devam eder ve bitmezse doktora gideceğim tedirgin olmaya başladım