Acilinbengeldim Ya kızlar kadın doğuma gittim adetim uzun sürüyor diye bir ilaç verdi onunla tekrar gittim rahmin fıstık gibi olmuş dedi. Sonra bu ilacı verdi ama oluk oluk kanamam geliyor böyle zivit gibi normal mi sizce ya? Hastaneye cumartesi anca gidebiliriz