Kızlar çocuğuma yapıyorum iftar sonrası olduğu için her zamanki doğum günleri gibi sarma kek poğacs vs yapmadım herkes doyup gelecek sadece baklava şekerpare kurabiye çerez yaş pasta var ama masaya koyduğumda komik durdu boş durdu gibi bi yandan ağır şeyler yapsamıydım dedim de valla kafam karıştı ya sizce iyi mi yoksa boş mu kaldı cidden