ikibaloglanannesi prensesveannesi1 Şu an ikincime hamileyim doğuma 4 hafta kaldı 38 de sezeryan olacak. Her şeyi hazır bizim 2 numaranın. Kiloya gelirsek 22.hafta da 650 gramdı. Ama ben grama göre almadım kıyafetlerini birkaç tane 0-3 ay aldim. Çoğunu 3-6 ay aldım. Hatta 6-9 ay bile aldığım var. Abisinden kalan 0-3 ay tulum ve zibinlari da var.
emosss__ Gramını bilmiyorum ama 12. Hafta erkek olduğunu anladım ultrasyonda doktor söylemedi ben direk alışverişe başladım
[silindi] Gramını hatırlamıyorum. Cinsiyet öğrendim ve alışveriş yaptım. Gram ne alaka onu anlamadım? Kıyafetler ayına göre. 0-3 ay biraz alırsın. 1-3 ay biraz alırsın.
[silindi] prensesveannesi1 Hayır siz direkt alışveriş için gram şeklinde yazmışsınız. Ben değil herkes öyle demiş zaten. Siz neyini anlamadınız?
[silindi] prensesveannesi1 Sizin üsluba göre benim sorum çok normal :) sana zaten ben dahil 3 kişi soru sormuş zaten..