kitapkokusu_ Benim kızım okulu bıraktı seneye anasınıfı mecbur gidecek suan istemiyor eylüle kadar düzelir mi ne yapamam lazım deneyimlerinizi paylasır mısınız
papatyagibi kitapkokusu_ Her agladıgında okula gitmemesine izin vermeyin ve okuldan almayın. Bunu kesinlikle alışkanlık haline getiriyorlar