hellinn34 Kızlar kafayı yicem zaten çok iştahlı olmayan kızım yinede 3 öğün yerdi. 1 aydır günde sadece 2 öğün yiyor zar zor. Sabah 10dan akşam 6ya kadar bişey yemek istemiyor. Bu dönemde var mı herkeste ? Geçici mi ?
Fgelemet hellinn34 benim kızımda öyle tam 31 aylık sabah omlet akşam yayla çorbası ve 1 aydan fazladır böyle arada çikolata muz cips fln yiyo gerçi onlarda acıktırmıyodur ama kahvaltıda bile millet neler yediriyo bizimki 1 yumurtayı zorla yiyor inşallah geçicidir tabiki
hellinn34 Ertugggg kilosu kötü değil ama makarna pilavla besleniyor sadece sebze asla yemiyor 13kg 90cm boy 29ay