ysm53 22 günlük bebişim var kızlar. Ana kucağı almayı düşünüyorum. Ama hiçbir bilgim yok. Hangisi daha iyi. Bazıları gaz sancılarına vs de iyi geliyor diye duydum. Kullanıp memnun kaldığınız, rahat ettim dünya varmış dediğiniz bir model var mı 😀
gg3848 ysm53 mamma markasının aldım ben gerçekten küçüklük döneminde gaza iyi geliyordu hala da kızım onda kakasını rahat yapıyor tavsiye ederim bebişiniz sağlıkla büyüsün 🌸
mprog ysm53 elle marka elektrikli aldım kızım 4 aylık memnunum duruyor 15 dk falan aşagı yukarı hareketi olsaydı kesinlikle daha iyi olurdu keşke aşagı yukarı sallama özelliği olandan alsaydım elim ayağım olurdu
kubi12 Merhaba . Herkes anakucagı çok iyi çok mükemmel dünya varmış dediği için bende aldım . Bebeğim bana yapışık geziyor. İnternetten merfbaby aldım diğerlerine göre boyu Biraz dağa uzun diye . Memnunum fakat benim bebeğim günde maksimum bi saat duruyor . Her durmasında da kesinlikle ya gaz çıkarır ya kakasını yapar . Her çocuk farklıdır . Sizinki sevebilir . Benim hatam 3.5 aylıkken aldım belki küçükken alsam severdi veya otomatik alsam severdi. Benim aldığım manuel yani kendi sallandıkça sallıyor
ysm53 kubi12 merhaba. Aslında gaz çıkışları için ev tipi ana kucakları daha çok tavsiye edilmiş. Sizinki sanırım motor gelişimleri açısından düşününce daha iyi olandan çok da bilgim yok açıkçası. Ama yenidoğanın hareketleri kısıtlı olduğu için sevebilir mi onu bilmiyorum.
Deletedmom_215 kubi12 4moms vardı elektrikli o çok iyiydi bir de ekstra babybjorn almıştık manuel onu oğlum çok sevmedi .
kubi12 ysm53 aynen. Yenidoğan döneminde otomatik sallananları öneriyorlar biz 3.5 aylıkken otomatik alacaktık zaten 0-4 ay arası kullanıyormuşsun o otomatik veya kumandalı sallanan ana kucaklarını
Kitsu Otomatik sallanan blr de şu bebegin kendi hareketiyle yukarı aşağı yaylanandan var. Elektrikllyi bizimki hiç sevemedi bir 10 dk zorla duruyor ama diğer yaylanan Elim ayağım oldu. Her yere götürüyorum. Eşimle yemegi bile sayesinde yiyoruz. Tavsiye ederim fiyat olarak da uygun
kubi12 ysm53 valla bize orda çalışan adam söyledi sağolsun. 0-4 ay arası kullanılıyor otomatikler . Boşu boşuna almayın diye .
gg3848 ysm53 40 ı çıktıktan sonra kullanmıştım ama yenidoğandan itibaren kullanan da çok fazla ben korktum açıkcası
mprog ysm53 yenidoğqn döneminde uyumqk için duruyordu 2. Ayından itibaren bazen uyumqk için basen ben yemek yaparken durması için kullanıyorum
coldplayy ysm53 mamma oyuncak aparatlı olanından almanızı tavsiye ederim babybjörnün çok iyi bir muadilidir.
ysm53 coldplayy onlar yenidoğan itibari ile kullanılıyor mu acaba bilginiz var mı ? Genelde otomatikler tercih edilmiş.
coldplayy ysm53 biz 2 aylıkken kullanmaya başladık. 3 kademesi var. Öncesinde kullanılması uygun olmaz.